משלוחים

 

  1. שליח עד הבית/משרד: 3-5 ימי עסקים 
    נשלח אליכם את ההזמנה תוך 3-5 ימי עסקים ממועד ההזמנה באתר. כדאי לבחור את הכתובת בה אתם נמצאים רוב הזמן: בעבודה, בבית או כל כתובת אחרת שמתאימה לכם. אם אתם גרים ביישובים מרוחקים – אילת, רמת הגולן, הערבה,... – יכול להיות שהמשלוח ייקח זמן קצת ארוך יותר.
  2. איסוף עצמי מסניף מגנוליה / נקודת איסוף: 5-7 ימי עסקים
    ברגע שהחבילה תגיע לסניף/נקודת איסוף, תקבלו הודעה בטלפון או בSMS, שתמתין בנקודת החלוקה עד 10 ימים מיום קליטתה.
    החבילה תימסר למבצע ההזמנה בלבד ובהצגת תעודת זהות

קיבלתי מייל שאומר שההזמנה שלי נשלחה, איך אפשר לדעת מתי היא תגיע?

אם בחרתם באופציה "שליח עד הבית", חברת השילוח תתאם אתכם טלפונית את מסירת ההזמנה.
אם חברת השילוח לא יצרה קשר – שלחו מייל: [email protected] או שלחו לנו הודעה דרך WhatsApp במספר: 055-9457291 לשירות הלקוחות של מגנוליה,
ואנחנו נעשה את הבדיקה עבורכם ונחזור אליכם תוך 24 שעות בימים א׳-ה׳, 8:00 עד 16:30.

אם בחרתם באופציה "איסוף עצמי מסניף", ההזמנה שלכם תהיה מוכנה בסניף מגנוליה שבחרתם, ואנחנו נודיע לכם ברגע שהיא מוכנה בטלפון או במייל.

להיכן ניתן לשלוח את ההזמנה?

ניתן להזמין באתר לכתובות בכל הארץ. כדי למנוע עיכובים, ודאו שהכתובת מוזנת בהזמנה במלואה ושהזנתם פרטי איש קשר (במידה שהוא אינו מקבל החבילה), כולל מספר טלפון.

שימו לב: במושבים/ישובים ללא רחובות יש לרשום "ללא רחוב".

מהי עלות המשלוח?

  • איסוף עצמי מסניף: חינם
  • איסוף מנקודת איסוף: חינם
  • שליח עד הבית: 19 ₪

 

אפשר לשנות את כתובת המשלוח אחרי שההזמנה נקלטה?

כן, רק כל עוד ההזמנה לא יצאה עדיין מהמחסנים.
נשמח לעזור לכם לבצע את השינוי – שלחו לנו מייל: [email protected] או שלחו לנו הודעה דרך WhatsApp במספר: 055-9457291 ונחזור אליכם תוך 24 שעות בימים א׳-ה׳, 8:00 עד 16:30.

שימו לב: שינויים שתבצעו בחשבון שלכם באתר לא ישפיעו על הזמנות שכבר נקלטו.

 

ההזמנה שלי לא הגיעה, מה אפשר לעשות?

אם ההזמנה לא הגיעה עד זמן המשלוח המשוער: צרו קשר עם שירות הלקוחות שלנו: במייל [email protected] או שלחו לנו הודעה דרך WhatsApp במספר: 055-9457291 ונחזור אליכם תוך 24 שעות בימים א׳-ה׳, 8:00 עד 16:30.

 

התכשיטים שקיבלתי הם לא מה שהזמנתי, מה אפשר לעשות?

אנחנו משתדלים מאוד למלא את ההזמנה שלכם במדויק. במקרה שקיבלתם תכשיט שאינו תואם את ההזמנה שלכם, אנא צרו קשר איתנו.

תוכלו להחזיר את הפריט השגוי לכל סניף מגנוליה. לרשימת הסניפים, לחצו כאן.

תוכלו להחזיר את ההזמנה עד 14 יום מיום מסירת ההזמנה. אם אינכם בטוחים איך לעשות זאת, נשמח לעזור! שלחו לנו מייל: [email protected] או שלחו לנו הודעה דרך WhatsApp במספר: 055-9457291 ונחזור אליכם תוך 24 שעות בימים א׳-ה׳, 8:00 עד 16:30.